
Over ons
Peanuts Marketing is een persoonlijk en vooruitstrevend bedrijf. In januari 2019 is het bedrijf opgericht door mij, Kayleigh Goossens. Ik merkte dat er ontzettend veel vraag is naar onlinemarketingbedrijven en dan vooral de bedrijven die meedenken op basis van strategie en betrokken zijn bij het bedrijf.
Vanaf de start wist ik het zeker, ik wilde bedrijven helpen met hun marketing en salesstrategie omdat ik ervan overtuigd ben dat hier veel bedrijven te veel laten liggen. Ik word gelukkig van ondernemen en met andere bedrijven samenwerken om hun doel te bereiken en ik mijn geval doe ik dit met marketing- en salesstrategieën. Wat ik merk, is dat de klant niet met verschillende mensen voor verschillende aspecten binnen het marketingplan wil werken, maar juist duidelijkheid en tijdsbeparing. Dus, één persoon oftewel aanspreekpunt voor de marketingcampagnes. Iemand die persoonlijk betrokken is en weet wat er speelt binnen het bedrijf en dat kan doorvertalen naar de juiste marketing & salestrategie.
Door dit te combineren met een flexibele schil van kundige professionals ontwikkelde ik voor mijzelf de strategie die bij mij én mijn klanten past.
In februari 2023 is het label Peanuts Academie erbij gekomen. Dit is ontstaan vanuit de behoefte van de klant. Ik merkte dat we bij veel bedrijven de juiste strategie volgden, ze groeiden en wilden mensen aannemen om bijvoorbeeld zelf de LinkedIn-advertenties te draaien. Helaas ontbrak het vaak aan kennis, waardoor het niet werd uitgevoerd of zonder resultaat. De Peanuts Academie is hiervoor de oplossing. Ondernemers en ondernemende professionals kunnen door middel van de online academie hun skills verder uitbreiden en ze zijn hierbij in staat zelf marketingaspecten op te pakken.
Waarom kies je voor mijn bedrijf:
- Eén sparringpartner voor jouw marketing- en salesstrategie;
- Een ondernemer die houdt van ondernemen en je uitdaagt verder te kijken en nieuwe mogelijkheden te ontwikkelen;
- Iemand die op de hoogte is van de trends en ontwikkelingen op het gebied van online marketing en hierbij de passende leveranciers zoekt voor het optimale resultaat.