Over ons

Peanuts Marketing is een persoonlijk en vooruitstrevend bedrijf. In januari 2019 is het bedrijf opgericht door mij, Kayleigh Goossens. Ik merkte dat er ontzettend veel vraag is naar online marketingbedrijven en dan vooral de bedrijven die meedenken op basis van strategie en betrokken zijn bij het bedrijf.

Vanaf de start wist ik het zeker, ik wilde een groot bedrijf met veel personeelsleden en diverse afdelingen. Hier heb ik de eerste drie jaar aan gewerkt en heb ik zeven mensen in dienst gehad. In november 2021 besefte ik dat dit helemaal niet was wat ik wilde of wat de klant wilde. Ik werd er niet gelukkig van om bezig te zijn met managen, ik word gelukkig van ondernemen en met andere bedrijven samenwerken om hun doel te bereiken en ik mijn geval doe ik dit met marketing- en salesstrategieën. De klant wilde ook niet verschillende mensen voor verschillende aspecten binnen het marketingplan. Nee, één persoon oftewel aanspreekpunt voor de marketingcampagnes. Iemand die persoonlijk betrokken is en weet wat er speelt binnen het bedrijf en dat kan doorvertalen naar de marketing.

Door dit te combineren met een flexibele schil van kundige zzp’ers ontwikkelde ik voor mijzelf de strategie die bij mij én mijn klanten past.

Waarom kies je voor mijn bedrijf:

  • Eén aanspreekpunt voor jouw marketing- en salesstrategie;
  • Een ondernemer die houdt van ondernemen en je uitdaagt verder te kijken en nieuwe mogelijkheden te ontwikkelen;
  • Iemand die op de hoogte is van de trends en ontwikkelingen op het gebied van online marketing en hierbij de passende leveranciers zoekt voor het optimale resultaat.

Cases - Klanten vertellen

Vaak krijg ik te horen dat ik recht voor zijn raap ben. Ik ben iemand die zegt wat ik denk met maar een achterliggende gedachten, het bedrijf, het product of de ondernemer naar een nog hoger niveau tillen. Ik hoor vaak dat ik altijd aansta en altijd met je meedenk. Als ik ’s avond iets zie op tv wat belangrijk kan zijn voor jouw bedrijf dan kun je de volgende dag van mij een belletje verwachten hoe we dit kunnen gebruiken voor jouw strategie. Overigens vind ik het altijd belangrijk om het verhaal achter het bedrijf, het product of de ondernemer te weten. Iemand die risico’s durft te nemen en zich continu verder wilt ontwikkelen. Dat is wat echt bij mij past.

Om je een duidelijk beeld te geven over wat voor soort campagnes en ondersteuning wij bieden hebben we hier een aantal cases uitgelegd. Bekijk hier de cases.