Bram de Brillenman
Het vraagstuk waarmee ik bij Kayleigh terecht ben gekomen is het overnemen en posten van nieuwsberichten. Zowel tekstueel als de beeldopmaak van foto’s. Ik vind het belangrijk om goede Nederlandse teksten vanuit het bedrijf online te hebben staan. Het doel hiermee is de professionaliteit van het bedrijf vergroten en daarmee een toename van de verkoop van brillen.
Kayleigh vertelt het verhaal van Bram de Brillenman op verschillende social media kanalen, zoals Instagram/Facebook en LinkedIn. Op het beeldmateriaal wat wij aanleveren zorgt ze maandelijks voor herkenningskaders. Daarnaast schrijft én plant ze de teksten in.
Ik vind het ontzettend prettig om met Kayleigh samen te werken. We hebben goed contact. Samen zijn we nu aan het kijken hoe we ervoor gaan zorgen dat Bram de Brillenman meer bekendheid gaat krijgen op social media. Dit doen we zowel telefonisch als via de mail/app. We gaan hierin nu ook een nieuwe strategie in. Ik wil meer van mezelf laten zien, wie ik ben als persoon. Maar ook de merken die ik verkoop en de mooie verhalen erachter. Als bedrijf ben ik namelijk heel exclusief en dat is echt mijn onderscheidend vermogen. Mensen mogen dat weten.
Kayleigh en ik werken zo persoonlijk en gemakkelijk mogelijk. We hebben kort contact, maar als we elkaar moeten zien om het een en ander door te bespreken dan kan dat ook heel makkelijk. Het is erg fijn om samen te werken.
Bram de Brillenman – Bram